vendredi 4 avril 2008

What happened this week? I went to physio, with Elizabeth, my new physio. She is cool, but we are learning from each other for now! We went into the white room. Wow, this is so fantastic! There is lights everywhere, even on the walls! There is also a pool with clear balls. In the pool there are changing lights. Elizabeth closed the big light and put some calm music. She turned on little lights, everywhere in the room. I wish I could have stayed in the pool the entire day! Tomorrow, I am going in a break family. I really enjoyed my last time at Mme. Lamontagne.

Cette semaine, que s'est- il passé? J'ai été en physio avec ma nouvelle physiothérapeute, Élizabeth. Elle est très gentille, mais nous en sommes encore au point d'apprendre à se connaître. C'est dur, apprendre à me connaitre et me cerner! Elle m'a emmené dans une place tellement formidable! La salle blanche. Tout est blanc et il y a des lumières de couleur et de la musique relaxante. Il y avait une piscine a balles transparentes avec un grand fil qui se divise, plein de lumières! Élizabeth a fermé la grosse lumière et mis de la musique douce. J'aurais resté dans la piscine a balles toute la journée! Demain, je retourne en répit, j'ai vraiment aimé ca la semaine dernière!

2 commentaires:

Anonyme a dit...

Mon Dieu qu'il est adorable ce Zack! Il me fait bien rigoler dans son panier. Et il ressemble à mon p'tit Luca!!!
Viens nous voir!! Sinon, on va y aller lol!!

Ciao XX Becs à vous deux!

Donna a dit...

Hi Zac!

This white room sounds so cool. Grandma says I would love a room like that with water, music and soft lights. I am so envious of your experience. Do keep us posted on this new found water therapy.

Your Ohio buddy, Miss Emma